淡飯粗衣未足羞 心田失種卻堪愁 趁早在生修淨土 莫教臨死怨閻羅

手把楊枝臨水坐 靜思往事似前身 鏡花水月皆幻相 知君有日悟歸程

2013年9月6日 星期五

Take Me to Your Heart

Take Me to Your Heart--『 Michael Learns to Rock 唱 』
自從老友阿牛.傳來這首 Take Me to Your Heart .
就是週休聆聽的醉愛.
在 Michael Learns to Rock 那 柔和內斂的唱腔裡.
隱匿著.
有如大海.熱情拉丁式的柔情擁抱..
令人感動的是.在熱情的擁抱背後.
感受到的  不再是.
主觀情感的愛情.亦輕揉入濃濃和宜的親情與友情.
如果您願意..
請您在聆聽之前..
請您把電燈關掉.並點一小蠟燭...
藉著黑暗裡  微弱的小燭火.
用 心 與 自己 再次擁抱..
Take Me to Your Heart
It's easy
Take  NAMO AMITUOFO  to your soul
============================



============================== 

===========================
Hiding from the rain and snow, trying to forget but I won't let go.
Looking at a crowded street, listening to my own heart beat.
So many people all around the world
Tell me where do I find someone like you, girl.
Take me to your heart; take me to your soul; give me your hand before I'm old.
Show me what love is, - haven't got a clue; show me that wonders can be true.
They say nothing lasts forever, we're only here today;
Love is now or never, bring me far away.
Take me to your heart; take me to your soul; give me your hand and hold me.
Show me what love is - be my guiding star.
It's easy to take me to your heart.
..................................................................
藏身于雨雪中,努力試著忘記卻不能夠。望著擁擠的街道,聽著自己的心跳
全世界這麼多人,告訴我,哪里才能找到像你一樣的女孩
帶我在你心中,把我帶進你的靈魂。讓我牽你手,在我老去之前
讓我知道愛是什麼,——沒有一頭緒;讓我知道那些奇績可以成真
他們說沒有什麼是永遠,我們只活在現今。愛是現在或永不再來,帶我遠去
帶我在你心中,把我帶進你的靈魂。讓我牽你手 及 抱緊我
讓我知道愛是什麼,——作我的指路之星。放我在你心中,很容易
.........................................................................
Standing on a mountain high, looking at the moon through a clear blue sky.
I should go and see some friends, but they don't really comprehend.
Don't need too much talking, without saying anything.
All I need is someone who makes me want to sing.
Take me to your heart; take me to your soul; give me your hand before I'm old.
Show me what love is, - haven't got a clue; show me that wonders can be true.
They say nothing lasts forever; we're only here today;
Love is now or never, bring me far away.
Take me to your heart; take me to your soul; give me your hand and hold me.
Show me what love is - be my guiding star.
It's easy to take me to your heart. (Repeat)
................................................................................
站在高高的山上,看著湛藍天空中的月亮。我該去見些朋友,但他們不會真正懂得
無需太多言語,不必說什麼。我所需要 的是 一個讓我想歌唱的人
帶我在你心中,把我帶進你的靈魂。讓我牽你手,在我老去之前
讓我知道愛是什麼,——沒有一頭緒;讓我知道那些奇績可以成真
他們說沒有什麼是永遠,我們只活在現今。愛是現在或永不再來,帶我遠去

帶我在你心中,把我帶進你的靈魂。讓我牽你手 及 抱緊我
讓我知道愛是什麼,——作我的指路之星。放我在你心中,很容易

沒有留言:

張貼留言